Öğretmenlerimizle görüşme talepleriniz olduğunda, öğrencilerimizin raporlu, karantinada olması durumunda veya öğrencilerimiz için izin talebinizin olması durumunda yapılması gerekenler aşağıda sıralanmıştır.
Kurum mailimiz: cekmekoybilsem@gmail.com
Öğretmenlerimizin mail adreslerine de web sitemizin "iletişim bilgileri" bağlantısından ulaşabilirsiniz.
DİLEKÇE ÖRNEĞİ ALTTADIR.
OLASI DURUMLAR |
YAPILMASI GEREKENLER |
Öğretmenlerimizle görüşme talebiniz olduğunda |
Kurumumuzun web sitesinde öğretmenlerimizin iletişim bilgileri bulunuyor. (yukarıya da eklendi) Öğretmenimize mail atarak randevu alınız. NOT: Randevu olmaması durumunda kuruma gelmemenizi ve öğretmnelerimizin derslerini bölmemenizi rica ederiz. |
Öğrencinin raporu olduğunda |
Kurum mailimize ve ders öğretmenlerimizin mailine -öğrenci adı soyadı -öğrencinin kuruma gelmeyeceği gün ve süre -öğrencinin ders öğretmeni
belirterek ilgili raporu ekleyip dilekçenizi gönderiniz. |
Öğrenci için mazerete dayalı izin talebi olduğunda |
Kurum mailimize ve ders öğretmenlerimizin mailine -öğrenci adı soyadı -öğrencinin kuruma gelmeyeceği gün ve süre -öğrencinin ders öğretmeni
belirterek öğrencinin izin alma sebebini ekleyip dilekçenizi gönderiniz. |
Dilekçe Örneği : meb_iys_dosyalar/34/38/769503/dosyalar/2022_10/03211136_OGRENCI-IZIN-BELGESI.docx